čtvrtek 18. července 2013

Bavorská sekaná s vaječno-hráškovou směsí

Měla jsem doma plátky bavorské sekané a nějak jsem neměla chuť je klasicky obalovat jako takový falešný řízek. A tak jsem pátrala po internetu, až jsem nalezla recept na zapečenou bavorskou sekanou, a rozhodla jsem se jí vyzkoušet. Původní recept jsem získala zde. Výsledek mě celkem překvapil, příště bych asi zvolila méně česneku, který mi v tom docela dost přerážel ostatní chutě, ale nutno říct, že je to prostě zas něco jiného a určitě bych to zase někdy zkusila. Bavorskou sekanou mám moc ráda, ale zjišťuju, že receptů, co z ní připravit, až tak moc není, takže kdo má tip co z ní udělat, budu ráda za jakýkoliv komentář či radu.

Recept je určen pro 4 osoby.

  • 4 plátky bavorské sekané
  • olej
  • 4 stroužky česneku
  • sterilizovaný hrášek (já dala jednu malou konzervu oproti původímu receptu, kde je uvedeno 2 lžíce)
  • 1 lžíce másla
  • 1 větší cibule
  • 3 vejce
  • sůl
  • pepř
  • 20 dkg sýr cihla

Na másle zpěníme drobně nakrájenou cibulku, poté přidáme okapaný hrášek, trošku orestujeme a zalijeme rozšlehanými vejci, do kterých jsme přidali sůl a pepř. Usmažíme řidší směs.


Plátky sekané rozložíme do zapékací mísy, potřeme je rovnoměrně rozetřeným česnekem. Přidáme vaječnou směs, kterou celé plátky překryjeme a nakonec hustě posypeme sýrem. Přidáme trošku oleje a podlijeme trochou vody.



Necháme v troubě zapéct. Podáváme s vařeným bramborem.


1 komentářů:

Čarodějka řekl(a)...

To musím udělat vypadá to moc dobře

Okomentovat